Support.
We staan altijd voor je klaar.
Bij een vooruitstrevend ERP pakket hoort ook vooruitstrevende service. Wij geloven in een prettige en langdurige samenwerking. Vanaf het moment dat je ons uitnodigt voor een eerste gesprek tot het moment waarop al je personeel efficiënt werkt met Workmate. En nog lang daarna. Tijdens elke stap begeleiden we je, en zorgen we dat we voor je klaarstaan. We bieden uitgebreid advies voordat je besluit met Workmate te gaan werken. We nemen je bedrijfsprocessen onder de loep, en zorgen dat alles werkt zodat jij ermee aan de slag kunt. We trainen personeel en investeren extra training in een key-user. Vervolgens zijn we beschikbaar voor support tijdens kantooruren en daarbuiten.
![](https://workmate.nl/wp-content/uploads/2022/08/workman-servicing-air-conditioning-or-heat-pump-wi-2021-09-01-16-05-40-utc-Groot.jpeg)
Training.
We helpen je graag zo efficiënt mogelijk te werken.
Om álles uit Workmate te halen is training van je medewerkers erg belangrijk. Het opleiden van de softwaregebruikers is dan ook een belangrijk onderdeel tijdens de implementatie, en bepaalt uiteindelijk het succes van jullie nieuwe pakket. Workmate werkt erg intuïtief, en wordt door de meeste klanten erg snel opgepakt. Ook na ons implementatietraject staan we voor je klaar. Als er bijvoorbeeld training nodig is omdat er met nieuwe functionaliteiten gewerkt wordt, of omdat er nieuwe medewerkers gestart zijn.
![](https://workmate.nl/wp-content/uploads/2022/08/Naamloos-2-e1660081830899-1-e1660651473816-300x300.jpg)
![](https://workmate.nl/wp-content/uploads/2022/08/Naamloos-2-e1660081830899-300x300.jpg)
Support.
We helpen je zo snel mogelijk weer verder.
Loop je tegen iets aan in onze software? Dat kan een een vraag zijn hoe je iets het beste kan verwerken in Workmate. Of een suggestie voor ontwikkeling, of onverhoopt een foutje zijn in de software zelf. Je kunt ons tijdens kantoortijden altijd bereiken. Voor urgente storingen zijn we zelfs daarbuiten bereikbaar. We hebben op ons kantoor een helpdesk met echte mensen die je gewoon kunt bellen. Met al onze klanten sluiten we een onderhoudscontract af. Geen gezeur over uren en facturen. We zorgen dat we je altijd helpen.
Consultancy.
We helpen je graag zo efficiënt mogelijk te werken.
Na de implementatie en training staan we ook via consultancy voor je klaar. Wellicht heb je veranderingen in je bedrijfsproces en wil je Workmate graag daarop aanpassen. Of je komt er niet uit met bijvoorbeeld je jaarafsluiting en je wil dat we een dag met je mee komen kijken. We helpen je graag verder. We overleggen van te voren wat je precies nodig hebt, en we geven een inschatting af. Zo kom je niet voor verassingen te staan. Daarnaast komen we binnen ons onderhoudscontract 1 keer per jaar gratis bij je langs om een check te doen op je bedrijfsprocessen en het functioneren van Workmate binnen je organisatie.
Stel je vragen tijdens een Demo.
We geven een geheel vrijblijvende demo bij jou op kantoor, of online als je dat liever wil.